Sofaplus

Salons, Sofa's & Zetels
3.000m² zitplezier

  • Over ons
  • Onze troeven
  • Verlanglijstje
  • Home
  • Salons
    • Lederen Salons
    • Stoffen Salons
  • Relaxzetels
  • Woonkamer
    • Bijzettafels
    • Hockers
    • Kussens
    • Poefs
    • Salontafels
    • Staanlampen
    • Tapijten
    • Voetbanken
  • Merken
    • Calia Italia
    • Ego Italiano
    • Franco Ferri
    • LAS Salotti
    • Max Divani
    • Mecam
    • Neo Style
    • Nicoletti
  • Acties
  • OUTLET
  • Nieuws
  • Contact
Back to top

Een levering waarbij alles vlekkeloos verloopt , is erg belangrijk voor u en voor ons. We controleren hier alle verpakkingen voor ze vertrekken. U zelf moet ook de nodige voorzorgen nemen. Om u te helpen bij deze goede voorbereiding , vindt u hieronder enkele tips. Een vlotte levering is aangenaam voor u en voor onze vakmannen!

  1. Voorzie genoeg parkeerruimte:
    • levering zonder ladderlift = 8 meter, indien er op straat moet geparkeerd worden en niet op een oprit.
    • levering met ladderlift = 15 meter.
    • Indien u in een drukke straat woont , vraagt u tijdig bij uw gemeente borden voor parkeerverbod aan , zodat u de plaatsen kan vrij houden.
  2. Steeds betalen bij levering. In cash, met gecertifieerde bankcheque of met de betaalkaart. Bankcontact, Visa of Mastercard, maar wel opletten met uw persoonlijk limiet.
  3. Indien we uw meubelen enkel leveren en niet monteren, dan worden deze afgezet op het gelijkvloers.
  4. Voorzie een vlotte doorgang naar de kamer waar uw nieuwe meubelen zullen staan. Zorg ervoor dat de plaats waar er gemonteerd moet worden, leeg is.
  5. Gelieve uw persoonlijke gegevens op de bestelbon te controleren. Indien er een wijziging is, mail dan naar info@sofaplus.be of bel naar 054 32 10 15 tijdens de openingsuren en geef dit door voor de levering! (GSM, vast telefoonnummer, leveringsadres, verdieping….)
  6. Indien u wenst dat we uw oude meubelen meenemen (tegen betaling), dan heeft u dat met de verkoper afgesproken en is dat genoteerd op de verkoopbon. U moet ze dan op voorhand demonteren (niet voor salons en matrassen). Indien het niet afgesproken is met de verkoper en u wilt toch nog dat we de meubelen meenemen, moet u de leveringsdienst daarvan 3 werkdagen voor de levering verwittigen.
  7. Kijk goed na of alles via de huislift/trap naar boven kan. Vraag ook de toestemming van de conciërge of de eigenaar van het gebouw om deze te gebruiken. Bij twijfel, raden we aan om onze ladderlift te bestellen tegen een kleine meerprijs. Indien we de ladderlift niet moeten gebruiken, hoeft u deze ook niet te betalen.
  8. Er wordt door onze mensen geen vensterglas uitgenomen. Hiervoor contacteert u best zelf een glazenmaker. Enkel verhuisramen inclusief het raamkozijn worden door ons eruit genomen.
  9. Een leveringsafspraak kan geannuleerd of verplaatst worden ten minste 5 werkdagen voor de afgesproken leveringsdatum. Indien er toch binnen de 5 werkdagen afgebeld wordt, of bij afwezigheid op de dag zelf, rekenen wij annulatiekosten aan.
  10. Enkele dagen voor de levering contacteren we u voor het exacte tijdstip van de levering.

Salons OUTLET

Kunt u niet wachten om een salon te kopen? Ontdek ons aanbod van Salons in onze OUTLET aan extra hoge kortingen. Morgen bij u thuis geleverd.
Outlet Salons bekijken

salons outlet

Ontdek ook DE CANAPEE by PVDB

Alles onder één dak dankzij onze Jori & Leolux speciaalzaak decanapee.be

Nieuws

Lente aanbieding zitmeubelen

Vier het nieuwe seizoen met Sofaplus en omarm de lente

|| Lees meer

Sofaplus op Sociale Media

Bent u ook een liefhebber van de sociale netwerksites. Word fan van onze sociale profielen.

Copyright Sofaplus 2020

Sitemap | Contact | Webdesign by Digileaps